by the park

Det ar markligt nar man langtar efter att resa nar man faktiskt reser, speciellt om man ar i New York,men just nu onskar jag att jag var foljt med nagra jag motte forsta kvallen har i New York till Miami. Okej mest for att det ar som Mera skulle sagt; hot as Hades, har i NY. Skulle vilja doppa mig i havet och sen trycka pa en knapp och vara tillbaka i the big apple. Trodde jag skulle slippa varmen nar jag reste fran Atlanta men icke! Bor precis vid Central park som ar gigantisk! Det ar sa mycket folk overall och de flesta ar turister. Jag maste dock se ut som en New York bo eftersom folk har fragat mig efter att vagen jag vet inte hur manga ganger ;-) Na nu ska jag ut i hettan ingen. Ses om 1 vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0