Hotlanta

Bokade flyget NYC-Sthlm igår. Den 15 augusti kommer jag ha 9 miljoner svenskar runt mig igen. Känns märkligt när jag tänker att jag inte kommer vara här i ATL om en månad. Wierd!
Det är ofattbart varmt här nu, eller snarare, det är jäkligt varmt och luftfuktigheten är så hög att man smälter bort. Jag älskar värmen i denna stad om det bara kunde vara en torr värme! Kommer självklart klaga på hur kallt det är hemma när jag kommer hem och önska att jag fick vara här, men nu klagar jag ändå.
Var på mitt första Beer Keg party i lördags. Måste ju försöka beta av allt amerikanskt som man ska göra innan jag åker. Spelade även Flip Cup för första gången (man dricker ur sin röda plastmugg och ställer den på kanten för att sedan flippa den så att den hamnar upp och ner och sedan blir det nästas tur i laget), var sådär kul, förstår inte riktigt varför det är så stort här borta. Men practice makes perfect, tog mig ca 15 försök första gången och endast 2 när jag försökte igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0