Flyg

Att trycka på en knapp kan var så vemodigt.
Flygresan är bokad, 6 augusti tar jag mitt pick och pack och beger jag mig till NYC och kan därmed inte längre kalla mig USAbo. Nu måste jag bara boka hemresan också. Ska försöka landa i Sverige den 15. Om 6 veckor är jag hemma. Det låter länge, men känns väldigt kort.
Kommer jag vara nöjd med att vara tillbaka eller kommer jag sakna värmen, de galna men till största delen härliga amerikanerna, barerna där man kan dricka en pitcher utan att det kostar skjortan, den oändliga variationen på resturanger och öppenheten och framfusigheten som tog ett tag att vänja sig vid, men som jag nu älskar.
Det enda jag vet är att jag saknar er alla där hemma och jag kommer vara så glad att se er igen, sen får vi se hur länge jag stannar innan det rycker i resnerven igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0