Party people

Klockan är 3 på natten och jag har nyss kommit hem. Låt säga att jag har varit ute och röjt runt på stan, druckigt nått gott och träffat intressanta människor, det låter nämligen mycket roligare än att jag spenderat de senaste 13 timmarna på jobbet och nyss kommit hem. Science, science, I'm your bitch. Och inte får jag vara ledig imorgon, blir nog 4-5 timmar till denna helg. Men nästa helg, nästa helg då ska jag vara ledig (hoppas jag :S). Måste ha en dag till diverse fixande, klippa håret (ser ut som en risbuske), köpa skor (det är hål i alla mina par) och köpa nya shorts (spillde blekmedel så nu har mina gröna shorts massa vita prickar). Med andra ord jag börjar bli lite skraj för personen i spegeln som ser ut att inte ha pengar nog till att se ut som folk. Nästa helg, jag siktar på nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0