Worksommar

Har haft en bra vecka, i alla fall om man ser till jobbet. Mitt tidsserieexperiment fungerade tillslut!! YAY! Så skönt! Gjorde en liten dans framför Mr. Mass Spec i labbet när jag fick resultatet!
Dessutom har jag börjat leka med mina ostron eftersom mina mikroalger äntligen betedde sig som folk. Yay igen! Dock inenbär det att jag än en gång jobbar i helgen, Har insett att jag inte varit ledig en enda dag sedan jag kom tillbaka från DC den 5 juni. Jag håller tummarna så hårt att de nästa domnar bort för att jag får vara ledig på söndag. Behöver en dag off!
Vi hade lite grillning med labbfolket i onsdags och Troy tog med hans 2 husdjur:
Majsormar, så söta! Och mjuka!
Experiment
Ostron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0